Liberalizace služeb na vnitřním trhu Evropské unie a její význam pro české poskytovatele – Ivo Jánský
Ivo Jánský
Bakalářská práce
Liberalizace služeb na vnitřním trhu Evropské unie a její význam pro české poskytovatele
Liberalization of services on the common market of the European Union and its impact on czech service providers
Anotace:
Práce pojednává o pozici služeb na vnitřním trhu Evropské unie a v České republice z pohledu vlivu na HDP, zaměstnanost a zahraniční obchod. Dále se zabývá vývojem vnitřního trhu Evropské unie a návrhem směrnice o liberalizaci trhu služeb, kterou prezentoval komisi tehdejší komisař pro vnitřní trh a služby Frits Bolkestein v roce 2004. Obsah směrnice je podrobně rozebrán a jsou zmíněny připomínky členských …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the position of services on the common market of the European Union and in the Czech republic from the point of view of GDP, employment and international trade. The thesis also addresses the development of the common market of the European Union and a proposal for a directive for liberalization of the market in services that was presented to the European Commission by its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
- Vedoucí: Pavel Hnát
- Oponent: Barbora Vondrušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nová směrnice o platebních službách
Tereza Kratochvílová -
The role of tax optimization in market power establishment in the digital service industry
Alberto Wimmer -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Marketingstrategie der Aktiengesellschaft ADP Employer Services Česká republika, a. s.
Adéla RATAJOVÁ -
Finanční a strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika, s.r.o.
Kristýna Bajerová -
Stanovení hodnoty společnosti ADP Employer Services Česká republika,
Markéta Hildebrandtová -
Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Michal Vondruška