Ing. Petra Bendová

Bakalářská práce

Strategie efektivní péče o zákazníka

Effective customer care strategy
Anotace:
Práce je zaměřena na popsání současné efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána historie marketingu, problematika nákupního chování, segmentace a mystery shopping. Praktická část je analýzou stávajícího stavu péče o zákazníky ve firmě Auto BALVIN spol. s r.o., s následujícími návrhy na možné zlepšení komunikace s klienty a k zajištění vyšší spokojenosti zákazníků
Abstract:
The dissertation is focused on current effective customer care description. The theoretical part describes the history of marketing, shopping manners problems, segmentation and mystery shopping. The practical part analyses the current state of the customer care in Auto BALVIN Ltd. company and proposes some suggestions how to improve the communication with the customers to ensure higher customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Grégr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting