LE, Huu Lam. \textit{Attaining the effective customer care model in retailing organisation}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/icya6s/.
LE, Huu Lam. <i>Attaining the effective customer care model in retailing organisation</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/icya6s/.
LE, Huu Lam. Attaining the effective customer care model in retailing organisation. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/icya6s/.
@MastersThesis{Le2009thesis,
AUTHOR = "Le, Huu Lam",
TITLE = "Attaining the effective customer care model in retailing organisation [online]",
YEAR = "2009 [cit. 2024-11-09]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Česká zemědělská univerzita v PrazePraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/icya6s/",
}
@MastersThesis{Le2009thesis,
AUTHOR = {Le, Huu Lam},
TITLE = {Attaining the effective customer care model in retailing organisation},
YEAR = {2009},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Česká zemědělská univerzita v Praze},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/icya6s/},
URL_DATE = {2024-11-09},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Le
| jméno = Huu Lam
| instituce = Česká zemědělská univerzita v Praze
| titul = Attaining the effective customer care model in retailing organisation
| url = https://theses.cz/id/icya6s/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2009
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-09
| poznámka =
| jazyk =
}}