Alima Sharipova

Bakalářská práce

Strategic analysis Zara

strategická analýza společnosti Zara
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je hlavní značka maloobchodního prodejce módních oděvů Inditex - ZARA. Cílem práce je provést strategickou analýzu ekonomické aktivity společnosti, zhodnotit efektivitu stávající strategie a vypracovat doporučení a návrhy zaměřené na posílení strategie organizace. ZARA je rychlá móda (oblečení a doplňky), maloobchodník se sídlem ve Španělsku.Bakalářská práce se skládá ze …více
Abstract:
The subject of the bachelor’s thesis is the main brand of the fashion apparel retailer Inditex – ZARA. The purpose of the thesis is to execute a strategic analysis of economic activity of the company, assess the efficiency of the current strategy and elaborate on recommendations and suggestions aimed at enhancing the strategy of the organization. ZARA is fast fashion (clothing and accessories) retailer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Ladislav Tyll
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74057

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management