Jan Kodad

Bakalářská práce

Online marketing a vánoční kampaň retailera

Online Marketing and Retailers Christmas Campaign
Anotace:
V teoretické části se práce zaměřuje na online marketing a jeho problematiku. Nejprve je stručně popsán marketing jako celek, neboť základní principy s online marketingem, jako svou součástí, sdílí. Dále už se práce věnuje samotnému online marketingu, kdy je popsána jeho současná situace a trendy, a to jak z hlediska globálního, tak i lokálního, tedy v rámci České republiky. Teoretická část se rovněž …více
Abstract:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on online marketing. Firstly, marketing as whole is described, because it shares some fundamental principles with online marketing as its part. Furthemore, the thesis is dedicated to the very online marketing. Its current state and trends are described both from global and local viewpoint. Theoretical part explains also some forms of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Ivana Topolová
  • Oponent: Daniel Šilha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76410