Jan Kodad
Bachelor's thesis
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Online Marketing and Retailers Christmas Campaign
Abstract:
V teoretické části se práce zaměřuje na online marketing a jeho problematiku. Nejprve je stručně popsán marketing jako celek, neboť základní principy s online marketingem, jako svou součástí, sdílí. Dále už se práce věnuje samotnému online marketingu, kdy je popsána jeho současná situace a trendy, a to jak z hlediska globálního, tak i lokálního, tedy v rámci České republiky. Teoretická část se rovněž …moreAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on online marketing. Firstly, marketing as whole is described, because it shares some fundamental principles with online marketing as its part. Furthemore, the thesis is dedicated to the very online marketing. Its current state and trends are described both from global and local viewpoint. Theoretical part explains also some forms of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76410
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Daniel Šilha
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Právní úprava online marketingu v souvislosti s fenoménem „influencerů“ v ČR a ve světě
Dominika Pokludová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Sociální sítě v online marketingu
Simona Pijanová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová