Podpora zahraničních uchazečů o studium na Škoda Auto Vysoké škole – Jitka Jiráčková
Jitka Jiráčková
Bachelor's thesis
Podpora zahraničních uchazečů o studium na Škoda Auto Vysoké škole
Support for foreign applicants to study at Škoda Auto University
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je příjímací proces zahraničních studentů na vysoké školy. Cílem práce je analýza tohoto procesu, přinesení uceleného pohledu na něj a vyvození doporučení a možných zlepšení. Teoretická část rozebírá v úvodu legislativní rámec této problematiky, dále také teoretická východiska marketingové komunikace vůči mezinárodním studentům. Praktická část je soustředěna na konkrétní …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the admission process of foreign students to universities. The aim of the thesis is to analyze this process, bring a comprehensive view of it and draw recommendations and possible improvements. The theoretical part discusses in the introduction the legislative framework of this issue, as well as the theoretical background of marketing communication towards international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Denisa Římalová, M.A.
- Reader: Terezie Suchánková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu
Timur Šiml -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby
Dominik Klement -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická -
Marketingová komunikace ŠKODA Muzea
Lenka Luxová -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Dita Lahovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights