Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy – Štěpán MAŠEK
Štěpán MAŠEK
Bakalářská práce
Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy
Attachment influence on consumer´s advertisement preference
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propojením teorie rané citové vazby a reklamy. Teoretická část práce se skládá z vymezení pojmů attachment, reklama a jejich následnému popisu. Empirická část práce si klade za cíl zjistit, zda existuje vztah mezi typem citového připoutání a preferencí reklamy, zobrazující interpersonální vztahy nebo individualitu. Dalším cílem je prozkoumání možné souvislosti mezi dimenzemi …víceAbstract:
The bachelory thesis deals with the interconnection of the attachment theory and advertisement. The theoretical part of the work consists of the definition of basic theoretical grounds of attachment in childhood and adulthood, advertising and their subsequent description. The main objective of the empirical part was to determine the relation between attachment styles and consumer evaluations of ads …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Mrhálek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠEK, Štěpán. Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Strach z intimity a attachment ve vztahu k partnerské spokojenosti
Kateřina Balašová -
Attachment v dospělosti ve vztahu k partnerské spokojenosti a preferenci projevů lásky
Alena Buriánková -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
Veronika Rejfířová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek
Název
Vložil
Vloženo
Práva