Modul řízené sociální interakce pro aplikaci Newron – Bc. Markéta Hanušová
Bc. Markéta Hanušová
Bachelor's thesis
Modul řízené sociální interakce pro aplikaci Newron
Guided social interaction module for Newron application
Abstract:
Práce se věnuje implementaci nového jádra modulu řízené sociální interakce (Guided Social Interactions) v aplikaci Newron. Nové jádro má za úkol nahradit původní jádro obsahující značné nedostatky. Cílem práce bylo rovněž vytvoření sady her v prostředí Unity 3D, které mají funkčnost jádra demonstrovat. Hry budou sloužit k rozvoji motorických a kognitivních funkcí u dětí s poruchou autistického spektra …moreAbstract:
The aim of this thesis is to implement a new core of the Guided Social Interactions module for the Newron application. The purpose of the new core is to replace the former core with its shorcomings. The aim of this thesis is also to create a set of games in Unity 3D, which should demonstrate the new core's functionality. These games are focused on supporting the development of motor and cognitive functions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uxmb3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2017
- Supervisor: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný