Andriana Lazarieva

Bachelor's thesis

Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR

Functions of media (traditional/new) in corporate PR
Abstract:
Bakalářská práce je věnována studiu mediálních funkcí ve firemním PR. Práce zkoumá tradiční i nové aspekty využití médií v komunikační strategii firem. Je zkoumán vliv médií na utváření image organizace a také jejich roli při vytváření vztahů s veřejností a řízení reputace. Práce analyzuje současné trendy a inovace ve využívání médií k dosahování firemních PR cílů. Bakalářská práce také pojednává o …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the study of media functions in corporate PR. The thesis examines traditional and new aspects of the use of media in the communication strategy of companies. The influence of the media on shaping an organization's image is examined, as well as its role in creating public relations and managing reputation. The work analyzes current trends and innovations in the use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
  • Reader: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.