Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR – Andriana Lazarieva
Andriana Lazarieva
Bachelor's thesis
Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR
Functions of media (traditional/new) in corporate PR
Abstract:
Bakalářská práce je věnována studiu mediálních funkcí ve firemním PR. Práce zkoumá tradiční i nové aspekty využití médií v komunikační strategii firem. Je zkoumán vliv médií na utváření image organizace a také jejich roli při vytváření vztahů s veřejností a řízení reputace. Práce analyzuje současné trendy a inovace ve využívání médií k dosahování firemních PR cílů. Bakalářská práce také pojednává o …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the study of media functions in corporate PR. The thesis examines traditional and new aspects of the use of media in the communication strategy of companies. The influence of the media on shaping an organization's image is examined, as well as its role in creating public relations and managing reputation. The work analyzes current trends and innovations in the use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pdrjx/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Reader: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAZARIEVA, Andriana. \textit{Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ieab0d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Návrh modelu železniční sítě s využitím technologie Oracle Spatial Topology and Network Data Models
Emil Řezanina -
Síťové technologie a stavba sítí
Martin Kutálek -
Moderní síťové technologie
Ondřej Jícha -
Využití technologií Network Attached Storage
Lukáš Ondráček -
Moderní síťové technologie
Jan Malý -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková