Nikola Hönigová
Bachelor's thesis
Marketing a propagace střední školy
Marketing and promotion of middle school
Abstract:
ABSTRAKTNejdůležitějším úkolem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu propagacestřední školy, konkrétně Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, popřípadě navrhnout její novou podobu na základě dotazníkového šetření. První část práce bude věnována propagaci, marketingu, jejich prostředkům a možnostem reklamy. Druhá, praktická část se bude zabývat popisem školy a rozborem současného …moreAbstract:
The most important task of this thesis is to assess the current state of promotion middle school, specifically Grammar School and Secondary School, Podborany or propose a new arrangement based on the survey.The first part will be devoted to promotion, marketing, their resources and capabilities ads. The second part will deal with the description of the school and analysis of the current state of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÖNIGOVÁ, Nikola. \textit{Marketing a propagace střední školy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ieajgy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights