Design and adjustment of learning activities for dyslexic EFL students – Bc. Hana Jaitnerová
Bc. Hana Jaitnerová
Master's thesis
Design and adjustment of learning activities for dyslexic EFL students
Design and adjustment of learning activities for dyslexic EFL students
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá metodami výuky dyslektických žáků v hodinách anglického jazyka. Metodou akčního výzkumu (pomocí dotazníků, pozorování a reflexí hodin) a srovnávacích testů se pokouší o identifikování nejvhodnějšího způsobu výuky dyslektických žáků v hodinách anglického jazyka. Zkoumá dopady změny písma, řádkování a rozložení testu na výsledky úkolů čtení s porozuměním a poslechových …viacAbstract:
This master's thesis deals with the methods of teaching dyslexic pupils in English lessons. Using action research (questionnaires, observation, and reflection on lessons) and comparative tests, it attempts to identify the most suitable method. It examines the effects of changing the font, line spacing, and test layout on the results of reading comprehension tasks and listening exercises. It also deals …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/znerw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature