Návrh marketingového mixu pro vybraný sportovní areál – Bc. Petr Voves
Bc. Petr Voves
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu pro vybraný sportovní areál
Anotácia:
Bakalářská práce na základě analýzy zjišťuje strukturu potenciálních zákazníků sportovního areálu. Dle provedené analýzy jsme zjistili, že zákazníci nejvíce upřednostňují volejbal, který se zdá jako nejdůležitější součást sportovního areálu, protože hned na třetím místě se dle průzkumu umístil beach volejbal. Druhé místo obsadil též oblíbený tenis, na čtvrté pozici neméně opomíjený fotbal. Mezi méně …viacAbstract:
This bachelor thesis, based on a personal analysis recognizes the structure of customer potential of fitness center. Based on our analysis, we created list of sports that take first four places in ladder, ordered from top to bottom. Our research observed that volleyball takes it is first place in this ranked ladder. Due to its own priority, volleyball has become most important part of gym. It is also …viacKľúčové slová
sport marketingový mix zákazník Knížecí Rybník produkt sport marketing mix customer product
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zsl79/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Kocánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková