Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky – Pavel MACHULA
Pavel MACHULA
Bachelor's thesis
Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky
Competition Analysis for the Company XYZ Focusing Primarily on Brand Awareness
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů …moreAbstract:
The topic of bachelor thesis is competition analysis for the company XYZ focusing primarily on brand awareness. The content of thesis is divided into two main parts. The first part is processed by a siutable theoretical basis for topic on the basis of professional literature. In the second, practical part are first performed model analysis using SWOT analysis and Porter´s Five Forces Analysis and this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2012
Accessible from:: 24. 8. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHULA, Pavel. \textit{Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ieo4n8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACHULA, Pavel. Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá