Pavel MACHULA

Bachelor's thesis

Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Competition Analysis for the Company XYZ Focusing Primarily on Brand Awareness
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů …more
Abstract:
The topic of bachelor thesis is competition analysis for the company XYZ focusing primarily on brand awareness. The content of thesis is divided into two main parts. The first part is processed by a siutable theoretical basis for topic on the basis of professional literature. In the second, practical part are first performed model analysis using SWOT analysis and Porter´s Five Forces Analysis and this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2012
Accessible from:: 24. 8. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACHULA, Pavel. Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing