Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky – Pavel MACHULA
Pavel MACHULA
Bachelor's thesis
Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky
Competition Analysis for the Company XYZ Focusing Primarily on Brand Awareness
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů …viacAbstract:
The topic of bachelor thesis is competition analysis for the company XYZ focusing primarily on brand awareness. The content of thesis is divided into two main parts. The first part is processed by a siutable theoretical basis for topic on the basis of professional literature. In the second, practical part are first performed model analysis using SWOT analysis and Porter´s Five Forces Analysis and this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zverejniť od: 24. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHULA, Pavel. Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá