Mihály GAJDI

Bakalářská práce

Tvorba strategie budování značky

Design of brand building strategy
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z části teoretické a části praktické. Část teoretická obsahuje dvě kapitoly, jejichž prostřednictvím obeznámím čtenáře se základními prvky, z nichž se značky skládají, a vysvětlím také jejich roli v rámci celku. Pro získání ucelené představy, jakým způsobem jednotlivé prvky poskládat (Brand building), aby značka byla konzistentní, a jakým způsobem ji posléze řídit, aby si …více
Abstract:
Bachelor thesis consists of theoretical and practical sections. The theoretical part contains two chapters, through which the reader acquainted with the basic elements from which the brands are composed and explain their role throughout the whole. To obtain a full picture of how to assemble the various elements (Brand Building) for brand to be consistent, and how to manage it later, to maintain the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jiří Pejša

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GAJDI, Mihály. Tvorba strategie budování značky. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management