Mihály GAJDI
Bachelor's thesis
Tvorba strategie budování značky
Design of brand building strategy
Abstract:
Bakalářská práce se skládá z části teoretické a části praktické. Část teoretická obsahuje dvě kapitoly, jejichž prostřednictvím obeznámím čtenáře se základními prvky, z nichž se značky skládají, a vysvětlím také jejich roli v rámci celku. Pro získání ucelené představy, jakým způsobem jednotlivé prvky poskládat (Brand building), aby značka byla konzistentní, a jakým způsobem ji posléze řídit, aby si …moreAbstract:
Bachelor thesis consists of theoretical and practical sections. The theoretical part contains two chapters, through which the reader acquainted with the basic elements from which the brands are composed and explain their role throughout the whole. To obtain a full picture of how to assemble the various elements (Brand Building) for brand to be consistent, and how to manage it later, to maintain the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2011
- Supervisor: Ing. Jiří Pejša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAJDI, Mihály. \textit{Tvorba strategie budování značky} Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ierz2i/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
GAJDI, Mihály. Tvorba strategie budování značky. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Strategie budování značky podniku
Jakub Holešovský -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová