Kristýna SLADKÁ

Diplomová práce

Žákovská kompetence k řešení problémů

Pupils´skills to solve problems
Anotace:
Tato diplomová práce je věnovaná žákovské kompetenci k řešení problémů. Cílem práce je porovnat úroveň této kompetence u žáků 4. a 5. tříd v předmětech český jazyk a matematika na Základní škole Brjanská 3078 v Kladně. Práce je tvořena ze dvou částí. Část teoretická, která za použití literárních zdrojů objasňuje problematiku klíčové kompetence k řešení problémů a alternativní školy Začít spolu. V praktické …více
Abstract:
This thesis is devoted to the pupils' competence to solve problems. The aim is to compare the level of competence of pupils fourth and fifth classes in subjects Czech and mathematics at the elementary school Brjanská 3078 in Kladno. The study consists of two parts. Part of the theory that the use of literary sources clarifies the issue of core competencies to solve problems and alternative school Step …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLADKÁ, Kristýna. Žákovská kompetence k řešení problémů. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta