Dagmar Kaláčová

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn

Analysis of marketing communication of the tourist center Špindlerův Mlýn.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím cílem je analýza marketingové komunikace zimního střediska Špindlerův Mlýn a stanovení obecných principů pro marketingovou komunikaci ostatních horských středisek v ČR.V teoretické části budou nastavena teoretická východiska, bude provedena kritická literární rešerše relevantních zdrojů s užším zaměřením na problematiku marketingu …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of tourism marketing, while its aim is to analyze the marketing communication of the winter resort Spindleruv Mlyn and to determine the general principles for marketing communication of other mountain resorts in the Czech Republic.In the theoretical part, the theoretical basis will be set, a critical literary search of relevant sources will be performed with a closer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Lucie Sára Závodná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76469