Dagmar Kaláčová

Diplomová práce

Marketingová strategie v oblasti cestovního ruchu v dané lokalitě

Marketing strategy in the sphere of tourism in a given location
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím cílem je zhodnotit realizovanou marketingovou strategii během Světového poháru v lyžování. V teoretické části budou nastavena teoretická východiska, bude provedena kritická literární rešerše relevantních zdrojů s užším zaměřením na problematiku marketingu v cestovním ruchu, respektive tvorbu a implementaci strategie. Praktická …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of tourism marketing and its goal is to evaluate marketing strategy during Ski world cup. The theoretical part will set the theoretical basis, there will be a critical literature review of relevant sources with a closer focus on the issue of marketing in tourism, respectively on strategy development and implementation. The practical part is focused on the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76469