Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn – Dagmar Kaláčová
Dagmar Kaláčová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn
Analysis of marketing communication of the tourist center Špindlerův Mlýn.
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím cílem je analýza marketingové komunikace zimního střediska Špindlerův Mlýn a stanovení obecných principů pro marketingovou komunikaci ostatních horských středisek v ČR.V teoretické části budou nastavena teoretická východiska, bude provedena kritická literární rešerše relevantních zdrojů s užším zaměřením na problematiku marketingu …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of tourism marketing, while its aim is to analyze the marketing communication of the winter resort Spindleruv Mlyn and to determine the general principles for marketing communication of other mountain resorts in the Czech Republic.In the theoretical part, the theoretical basis will be set, a critical literary search of relevant sources will be performed with a closer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza evropských závodišť pro Světový pohár v biatlonu
Michal Žák -
Analýza sportovního výkonu šavlistů v zápasech mistrovství světa
David Dyršmíd -
Sportovní událost a rozvoj cestovního ruchu v destinaci - případová studie Nové Město na Moravě
Veronika Velká -
Logistické zajištění Světového poháru v alpském lyžování v České republice
Nikola Petráčková -
Srovnání pohybové aktivity dobrovolníků během SP v biatlonu s aktivitou jejich běžného dne
Ondřej Kratochvíl -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Marek TESAŘ -
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Marek Tesař