Romana Loušová
Diplomová práce
Evaluace dárcovství v kultuře
Evaluation of donations in culture
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na firemní dárcovství a možnosti kulturních organizací získávat podporu od firem v České republice. První část práce pojednává o možnostech financování a firemním pojetí podpory a sponzoringu. Rozhovory s experty v oblasti firemního dárcovství a z kulturních organizací objasňují bariéry mezi firmami a podporou kultury. Analýza žádostí odhaluje konkrétní nedostatky a chyby …víceAbstract:
This thesis focuses on corporate donations and possibilities for cultural organizations receive the support from companies in Czech Republic. The first part deals with the possibilities of funding and corporate support and sponsorship concept. Interviews with experts from the field of corporate philanthropy and cultural organizations clarify barriers between companies and the cultural organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Alena Králíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová -
Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost
Magdalena Čížková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková -
Firemní filantropie v ČR a ve světě
Petra Coníková -
Dobrovolnictví jako součást konceptu “firemní filantropie”
Ondřej Ungr -
Firemní filantropie v ČR
Simona Prantová