Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu – Jitka Polachová
Jitka Polachová
Diplomová práce
Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu
Analysis of the O'Neill brand position in the Czech retail market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza postavení značky O'Neill na českém retailovém trhu a následné doporučení ohledně budoucího vývoje. V teoretické části je blíže rozebrána tématika značky (identita, image, povědomí o značce, prvky značky) a také proces positioningu značky. Praktická část potom mapuje český trh se sportovním, hlavně boardovým oblečením a postavení značky O'Neill. Na základě provedeného …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is the analysis of the O'Neill brand in the Czech retail market and the subsequent recommendation regarding the future brand development. Theoretical part examines the brand issue (identity, image, recognition and recall, brand elements) and as well the topic of brand positioning. The sport fashion market (mainly the boarding market) is described in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Pavel Hynek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu
Jitka Polachová -
Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu
Jitka Polachová