Jitka Polachová

Diplomová práce

Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu

Analysis of the O'Neill brand position in the Czech retail market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza postavení značky O'Neill na českém retailovém trhu a následné doporučení ohledně budoucího vývoje. V teoretické části je blíže rozebrána tématika značky (identita, image, povědomí o značce, prvky značky) a také proces positioningu značky. Praktická část potom mapuje český trh se sportovním, hlavně boardovým oblečením a postavení značky O'Neill. Na základě provedeného …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the analysis of the O'Neill brand in the Czech retail market and the subsequent recommendation regarding the future brand development. Theoretical part examines the brand issue (identity, image, recognition and recall, brand elements) and as well the topic of brand positioning. The sport fashion market (mainly the boarding market) is described in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Pavel Hynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63142

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod