L'influence de la crise économique sur l'industrie de Mode – Bc. Petra OTÝPKOVÁ
Bc. Petra OTÝPKOVÁ
Diplomová práce
L'influence de la crise économique sur l'industrie de Mode
Impact of economic crisis on fashion industry
Abstract:
The aim of this Master´s thesis is to determine whether and how the crisis that we are nowadays experiencing changed the fashion industry. We proceed from definition of fashion, its aspects and statistical data. The thesis also examines different theories of display of economic crisis in fashion as a creative industry. It also contains a questionnaire research on consumer´s behaviour on Czech area …víceAbstract:
Cílem této práce je určit zda a jaký vliv má současná ekonomická krize na módní průmysl. Vycházíme z definice módy, jejích aspektů a statistických dat. Práce se také věnuje různým teoriím o projevu ekonomické krize v módě jako takové. Součástí práce je také dotazníkové šetření spotřebitelského chování na českém území a interpretace těchto výsledků. Práce je zakončena analýzou společností na základě …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Zveřejnit od: 11. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTÝPKOVÁ, Petra. L'influence de la crise économique sur l'industrie de Mode. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
Michal Cienciala -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku
Matěj Surmař -
Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí
Alena Davidová -
Značka jako diferenciační prvek
Markéta Latislavová -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová -
Segmentace trhu leteckých společností
Adam Čadek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Simona Milevová
Název
Vložil
Vloženo
Práva