Akvizice v nadnárodní společnosti – Bc. František Vlk
Bc. František Vlk
Diplomová práce
Akvizice v nadnárodní společnosti
Acquisition in a multinational enterprise
Anotace:
Tato práce se zabývá problémy, které se vyskytly v průběhu akvizice a integrace německého podniku českou nadnárodní společností. Problémy byly hledány v oblasti komunikace, sdílení znalostí, jazyka, kulturních rozdílů a komunikačních médií. Cílem práce bylo na základě zjištěných problémů stanovit nápravná opatření. V literární rešerši jsou představeny různé typy vstupů na zahraniční trh s důrazem na …víceAbstract:
This thesis deals with the problems that occurred during the acquisition by a Czech multinational company. Problems were sought in the areas of communication, knowledge sharing, language, cultural differences, and communication media. The aim of the thesis was to determine corrective measures based on the identified problems. The literature research presents various types of entries into the foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s89ej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
Martina Jandová -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga -
Diverzity management při vstupu firmy na zahraniční trh
Eva Bečvářová -
Expanze nadnárodní společnosti na zahraniční trh
Antonina Kholodnaia -
Vstupy na zahraniční trh nehmotného produktu vybrané společnosti
Šárka Böhmová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tomáš Dostál -
Vstup podniku v oblasti hotelnictví na zahraniční trh.
Kateřina Postránecká