Michal Ďurďa

Master's thesis

Projekt zlepšení motivačních prvků zaměřených na obsluhy prodejen ve společnosti XY

Project to Improve the Motivational Elements Aimed at the Shop Assistants in the Company XY
Abstract:
Diplomová práce se zabývá motivací obsluh prodejen ve společnosti XY. Cílem teoretické části bylo zpracovat odborné poznatky z oblasti motivace zaměstnanců a poskytnout dosta-tek odborných poznatků na vypracování praktické části. Cílem praktické části diplomové práce bylo provést analýzu způsobu motivace obsluh prodejen ve společnosti XY a násled-ně na základě vyhodnocení analytické části navrhnout …more
Abstract:
Master thesis deals with the motivation of the store attendants in the company XY. The goal of the theoretical part of the thesis was to compile the theoretical knowledge in the field of employees' motivation and provide theoretical base for the practical part. The goal of the practical part of the thesis was to create the analysis focused on the current means of the motivation of the store attendants …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ďurďa, Michal. Projekt zlepšení motivačních prvků zaměřených na obsluhy prodejen ve společnosti XY . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing