Vliv finančních pobídek na dárcovství krve – Alena Platilová
Alena Platilová
Bakalářská práce
Vliv finančních pobídek na dárcovství krve
Impact of financial incetives for blood donation
Anotace:
Práce se zabývá přístupy neoklasické a behaviorální ekonomie v oblasti dárcovství krve. Základní otázkou je, zda mají finanční stimuly pozitivní či negativní vliv. Hlavní závěry světových studií behaviorálních ekonomů se týkají vytěsňovacího efektu, tedy negativního vlivu finančních pobídek. Informace o systému dárcovství krve zprostředkoval Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR, pomocí nichž …víceAbstract:
The thesis deals with approaches of neoclassical and behavioral economics in the field of blood donation. The key question is whether financial incentives have a positive or negative impact. The main conclusions of world studies of behavioral economists concern the crowding out effect, the negative impact of financial incentives. Information on the blood donation system was provided by the Institute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Špecián
- Oponent: Helena Chytilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69983
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Vytěsňovací efekt v České republice
Michal Pavelek -
Dopad mezinárodního kapitálu na vybrané finanční a ekonomické ukazetele firem
Šárka Pindorová -
Dárcovství krve z pohledu behaviorální ekonomie
Pavlína Vyletová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Framing effect a jeho využití v marketingu
Denisa Žochová