Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost – Bc. Ivana Vlčková, DiS.
Bc. Ivana Vlčková, DiS.
Bakalářská práce
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Product placement as a form of advertising and its effect on the public
Anotace:
Product placement je forma marketingové reklamy, kdy se určitý produkt či brand name umisťuje více či méně nápadně v televizních pořadech, seriálech či filmech, ale také ve videohrách či klipech k hudební tvorbě. Tato práce se zaměřuje především na product placement v televizní tvorbě, část však popisuje i využití v jiných médiích. S product placementem se jistě setkává každý z nás, ve většině případů …víceAbstract:
Product placement is a form of marketing advertising where a product or brand name is placed more or less prominently in TV shows, series or movies, but also in video games or music videos. This bachelor thesis focuses mainly on product placement in television production, but also describes the use in other media. Product placement is certainly encountered by all of us, in most cases even every day …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d02ok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek -
Product placement v evropské směrnici a v marketingové praxi
Jan Mušálek -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar