Zavedení prodeje nového produktu v cestovní agentuře – Bc. Irena Škubalová
Bc. Irena Škubalová
Master's thesis
Zavedení prodeje nového produktu v cestovní agentuře
The introduction of a new product in a travel agency
Anotácia:
Obsahem diplomové práce je oblast cestovního ruchu, formy a činnost vybrané cestovní agentury Grinni tour a návrh prodeje nového produktu vedoucí k vyšší efektivitě ve firmě. Diplomová práce má část teoretickou a praktickou. Teoretická část je určena literární rešerší týkající se vymezení cestovního ruchu, jeho vývoje a historie. Část praktická je zaměřena na profil a charakteristiku společnosti, analýzu …viacAbstract:
The content of the thesis is tourism, forms and activities of a travel agency Grinni propose any sales effectiveness. This thesis is a theoretical and practical. The theoretical part is determined by a literature review relating to the definition of tourism development and its history. The practical part is focused on the profile and characteristics of the company, analyze product offerings and survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Antoušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Fenomén Czech Tourism. (Klady, zápory, využitelnost pro domácí CR.)
Zdenka Lazecká -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti. Stanovení optimální podoby produktu na jednotlivých trzích
Lada Šafránková -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva