Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi – Magdaléna Jurušová
Magdaléna Jurušová
Bakalářská práce
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Turn-key Call Centre - Technical Support for Customer
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je návrh call centra na klíč podle požadavku zákazníka. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se zaměřuje na pojmy týkající se telekomunikačních služeb a metod, které slouží k návrhu každého call centra. Druhou částí je praktická, která se zabývá samotným návrhem call centra na klíč dle zadání klienta, od procesu plánování lidských zdrojů, přes technickou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Call centrum na platformě Asterisk
David Rykala -
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Jan Karásek -
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
Kateřina Kopecká -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Vendula SUKUPOVÁ -
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Vendula SUKUPOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva