Reklamní taktiky a marketingové strategie společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. aplikované na spotřebitele na českém trhu – Iveta Holčáková
Iveta Holčáková
Bakalářská práce
Reklamní taktiky a marketingové strategie společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. aplikované na spotřebitele na českém trhu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Štefan Toth
- Oponent: Lenka Hanáčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLČÁKOVÁ, Iveta. \textit{Reklamní taktiky a marketingové strategie společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. aplikované na spotřebitele na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/igskf9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářskosprávní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses igskf9 igskf9/2
16. 6. 2012