Vliv emocí na zákazníka při volbě značky – Sára Kocourková
Sára Kocourková
Bakalářská práce
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
The influence of emotions on customers when choosing a brand
Anotace:
Značka působí jak na kognitivní, tak na emocionální složky naší osobnosti. Mým cílem bude zanalyzovat, jak emoce ovlivňují náš spotřebitelský život. Spousta značek vytvářejí vztah se spotřebiteli na základě stimulace jejich emocí. V marketingu vytvářejí kontext, který targetuje zákazníka skrz jeho potřeby, ego, nebo třeba jeho aspirace, a vytváří tím emoční propojení. Emoční marketing obvykle zvolí …víceAbstract:
The brand affects both the cognitive and emotional components of our personality. My goal will be to analyze how emotions affect our consumer life. Many brands create a relationship with consumers based on stimulating their emotions. In marketing, it creates a context that targets the customer through their needs, ego, or perhaps their aspirations, thereby creating an emotional connection. Emotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Hudební preference a emocionální složky osobnosti adolescentů
Petra SKÁCELÍK ŠULCOVÁ -
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Aroma marketing v marketingové komunikaci
Clare Nižníková -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel