Škola pro všechny - vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách školy hlavního proudu – Bc. Eva Kupská
Bc. Eva Kupská
Diplomová práce
Škola pro všechny - vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách školy hlavního proudu
School for All - Edukation of Students with SEN
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice integrace žáků se speciálně vzdělávacími potřebami do základních škol hlavního proudu. Cílem mého šetření je zmapovat možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
This thesis deals with a question of integration of pupils with special edukational needs into common basic schools main educational direction. The aim of my study was to chart possibilities of education of pupils with special educational needs.Klíčová slova
Inkluze integrace speciálně pedagogická diagnostika individuální vzdělávací plán zdravotně postižení žáci žáci se zdravotním znevýhodněním poruchy chování žáci se sociálním znevýhodněním integrativní vzdělávání škola rodina pedagogicko-psychologické poradenství školní prostředí akceptace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ogl6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPSKÁ, Eva. \textit{Škola pro všechny - vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách školy hlavního proudu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ih5ugy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj přístupu k žákům s mentálním postižením v pedagogicko-psychologickém kontextu
Šárka MARTINKOVÁ -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Pedagogicko-psychologické a speciální poradenství
Lucie Zemanová -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga
Dominika SILOVSKÁ -
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lenka ŠEJDOVÁ -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Pedagogická diagnostika dětí mladšího školního věku s projevy dyslexie
Anežka BARTOŠOVÁ