Online marketing s podporou sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky pro podnik specializující se na zakázkovou výrobu kalhot – Bc. Robert Mžik
Bc. Robert Mžik
Bakalářská práce
Online marketing s podporou sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky pro podnik specializující se na zakázkovou výrobu kalhot
Online marketing with the support of social networks to communicate with customers for a business specializing in custom pants production
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo realizovat praktickou integraci sociálních sítí do online marketingových aktivit tak, aby se vhodně podařilo oslovit zákazníky a podpořit profil podniku. Teoretická část se zabývá požadavky online marketingu a představením vybraných sociálních sítí jako médium k propagaci. Praktická část této bakalářské práce zahrnuje vytvoření podnikatelského záměru zaměřeného na zakázkovou …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis was to implement the practical integration of social media into online marketing activities to effectively reach customers and support the company’s profile. The theoretical part deals with the requirements of online marketing and introduces selected social media platforms as a medium for promotion. The practical part of this thesis includes the creation of a business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/i0ey9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Pražáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MŽIK, Robert. \textit{Online marketing s podporou sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky pro podnik specializující se na zakázkovou výrobu kalhot}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/ihg054/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využívání informačních a komunikačních technologií a změny způsobu práce v současných organizacích
Daniel Šimek -
Uplatnitelnost rizikových skupin uchazečů o zaměstnání na trhu práce skrze pracovní příležitosti úřadu práce a personálních agentur
Zuzana Sedláčková -
Vliv způsobu pořízení majetku na výsledek hospodaření společnosti
Jana Maslo -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Tomáš Kuthan -
Investiční bubliny u firem spojených s umělou inteligenci
Petr Cabejšek -
Bezpečnostní výzvy spojené s umělou inteligencí ve státní správě a v bezpečnostních složkách
Jiří Neumann -
Účetní software a jeho propojení s umělou inteligencí
Eliška Žmolilová -
Diagnostický osciloskop s umělou inteligencí
Martin Knob