Bc. Robert Mžik

Bakalářská práce

Online marketing s podporou sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky pro podnik specializující se na zakázkovou výrobu kalhot

Online marketing with the support of social networks to communicate with customers for a business specializing in custom pants production
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo realizovat praktickou integraci sociálních sítí do online marketingových aktivit tak, aby se vhodně podařilo oslovit zákazníky a podpořit profil podniku. Teoretická část se zabývá požadavky online marketingu a představením vybraných sociálních sítí jako médium k propagaci. Praktická část této bakalářské práce zahrnuje vytvoření podnikatelského záměru zaměřeného na zakázkovou …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis was to implement the practical integration of social media into online marketing activities to effectively reach customers and support the company’s profile. The theoretical part deals with the requirements of online marketing and introduces selected social media platforms as a medium for promotion. The practical part of this thesis includes the creation of a business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/i0ey9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tereza Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné