Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři – Vojtěch Puchar, DiS.
Vojtěch Puchar, DiS.
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group-Seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou prostředky marketingové komunikace a jejich vliv na seniory. První část práce se věnuje pozornost marketingové komunikaci a nástroji komunikačního mixu. V další části je teoretická část věnována seniorům a jejich dělením a životnímu stylu. V praktické části bakalářská práce vyhodnocuje zjištěná data z dotazníkové šetření mezi zástupci cílové skupiny, které prostředky marketingu …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the means of marketing communication and their influence on the elderly. The first part of the work focuses on marketing communication and communication mix tools. In the next part, the theoretical part is dedicated to seniors and their division and lifestyle. In the practical part, the bachelor's thesis evaluates the data obtained from a questionnaire survey among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7f9s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací
Barbora Stárková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Zuzana Šedivá -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova