Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální – Mgr. Iva Ševčíková
Mgr. Iva Ševčíková
Diplomová práce
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Learning Process of Year-one Pupils at Special Junior Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zjištěním specifik edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální a rozvojem základních vědomostí, dovedností a návyků u žáků prvního ročníku se středně těžkým mentálním postižením na základní škole speciální. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se skládá ze tří kapitol a je zaměřena na analyzování české i zahraniční …víceAbstract:
This diploma thesis investigates educational processes for pupils in the first year of special elementary schools, as well as the development of the elementary knowledge, skills and habits of this age group of pupils with moderate mental impairment at such establishments. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first of these consists of three chapters and focuses on analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijr8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Specifika vzdělávacího procesu u žáka s poruchami chování
Nikola MARKOVÁ -
Specifika výchovného procesu v dětském domově
Anna POLANSKÁ -
Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Tereza Malárová -
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Veronika Hrabčíková -
Využití arteterapeutických technik v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra na základní škole speciální
Tereza Svobodová -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková