Redesign firemního webu se zaměřením na UX – Dagmar Žeravíková
Dagmar Žeravíková
Bachelor's thesis
Redesign firemního webu se zaměřením na UX
Company website redesign focused on UX
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá redesignem webové stránky z oblasti stavebnictví. Cílem práce je grafický a informační redesign webu se zaměřením na UX. Dílčím cílem je shrnout obecné požadavky webu s ohledem na použitelnost, které by webová stránka měla splňovat. Dalším dílčím cílem je převedení současné podoby do podoby responzivního webu, který zaručí optimalizaci stránek pro všechna zařízení. Teoretická …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the redesign of a website from a building industry. The aim of this thesis is graphic and information website redesign with an emphasis on UX. The partial goal is to summarize the general requirements of the website with respect to the usability that the site should have. Another partial goal is to transform current website into responsive one that will guarantee optimization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: Jiří Hradil
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Responsive web design toolkit
Jakub Oppelt -
Responsive design oriented web application UI Specification with face recognition support functionality
Uladzislau Rakita -
Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design
Adam Vlach