Osobní branding a jeho role v networkingu – David Maralík
David Maralík
Diplomová práce
Osobní branding a jeho role v networkingu
Personal branding and it’s position in networking
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou důležitosti osobních sítí, networkingu pro oblast podnikání. Práce přináší pohled na roli osobního brandingu a jeho roli v networkingu. V rámci práce byly popsány pohledy na networking kvalitativním výzkumem, kde byly změřeny výsledky obchodů a počty získaných kontaktů a doporučení. Kvalitativní část výzkumu se zabývala dalšími přínosy networkingu, práce se sítí …víceAbstract:
This Master's Thesis focuses on the role of personal networks and importance of its use in business development. It details the role of personal branding in networking. There are two main sources of research used in the work: financial and business data of 10 networking clubs based in Prague as well as the collected information from in-depth interviews with the entrepreneurs. Analysis of both qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51035
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Dagmar Matznerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51035
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Personal branding and international students in Brno
Abdul Wahab Saakwa -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Low-level Game Networking in C++
Tomáš Janoušek -
Global Networking of the International Business
Elena Lyubchich -
Medzinárodný networking kultúrnych inštitúcií v Českej republike
Zuzana Kernová -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji