Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu – Bc. Albert Kašpar
Bc. Albert Kašpar
Master's thesis
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Customer Experience in the Electromobility Segment in the Environment of the Czech Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá …viacAbstract:
The thesis deals with customer experience and its impact on the Czech market. The theoretical foundation of the work focuses on marketing communication, customer experience, and analyses the area of consumer purchasing behaviour and target group segmentation. The practical part, using qualitative and quantitative research methods, analyses the impact of customer experience in the electric vehicle segment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAR, Albert. \textit{Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ihxkdx/.
Jak správně citovat práci
Kašpar, Albert. Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Jiří Krása