Bc. Pavel Rosenlacher

Diplomová práce

Neuropsychologie v prodeji

Neuropsychology in sale
Anotace:
Závěrečná práce pojednává o neuropsychologii jako vědním oboru a zároveň implementuje její některé metody a principy do marketingu, čehož využívá jeho nový směr zvaný neuromarketing. V souvislosti s tím je popisována anatomie lidského mozku a psychologické procesy ovlivňující nejen nákupní chování člověka, ale také proces ukládání reklamního sdělení do dlouhodobé paměti. Primárním cílem praktické části …více
Abstract:
This thesis treats neuropsychology as a scientific discipline and applies some of its methods and principles to marketing. Its new branch which uses the mentioned methods is called neuromarketing. Accordingly, the anatomy of human brain is described as well as the psychological processes affecting not only peoples´ shopping behaviour but also the process of storing advertising messages into the long …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace