Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií. – Bc. Lucia Alcnauerová
Bc. Lucia Alcnauerová
Diplomová práce
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
The Brno House of Arts. A case study to branding of cultural institutions.
Abstract:
The subject of these graduation theses is the issue of mark, brand, in concept of a concret cultural institution. It´s the Brno House of Arts. In the theoretical part I want to approach to the concept and importance of branding and his function. I describe the basic relations of marketing strategy and I try to create concrete strategies for the Brno House of Arts. After presentation of the choosen …víceAbstract:
Témou predloženej magisterskej diplomovej práce je problematika značky, resp. brandu, vo fungovaní konkrétnej kultúrnej inštitúcie. Je ňou Dom umenia mesta Brna. V teoretickej časti práce sa snažím čitateľovi priblížiť pojem a význam brandingu a taktiež jeho funkcie. Okrem toho popisujem základné zákonitosti marketingovej stratégie a pokúšam sa vytvoriť konkrétne stratégie aplikované na Dom umenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c6dbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
Adam Lyčka -
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
Alena Procházková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Event marketing vybranej turistickej destinácie mesta Brno- Vila
Michal Hollý -
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Marketing a kulturní management Muzea města Brna
Dana Horníčková -
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
Adriána Škodová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková