Bc. Lucia Alcnauerová

Diplomová práce

Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.

The Brno House of Arts. A case study to branding of cultural institutions.
Abstract:
The subject of these graduation theses is the issue of mark, brand, in concept of a concret cultural institution. It´s the Brno House of Arts. In the theoretical part I want to approach to the concept and importance of branding and his function. I describe the basic relations of marketing strategy and I try to create concrete strategies for the Brno House of Arts. After presentation of the choosen …více
Abstract:
Témou predloženej magisterskej diplomovej práce je problematika značky, resp. brandu, vo fungovaní konkrétnej kultúrnej inštitúcie. Je ňou Dom umenia mesta Brna. V teoretickej časti práce sa snažím čitateľovi priblížiť pojem a význam brandingu a taktiež jeho funkcie. Okrem toho popisujem základné zákonitosti marketingovej stratégie a pokúšam sa vytvoriť konkrétne stratégie aplikované na Dom umenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta