Bc. Michaela Zímová

Bakalářská práce

Teacher Roles in the Context of Dalton Plan

Teacher Roles in the Context of Dalton Plan
Abstract:
The main aim of this thesis is to identify teacher roles in the context of the Dalton Plan in English language teaching on the basis of a comparative study, and their impact on learner-centeredness. This paper is also concerned with the development of learner?s autonomy under the influence of the principles of the Dalton Plan. This thesis is presenting the Dalton Plan as one of the alternative possibilities …více
Abstract:
Hlavním cílem této práce je na základě komparativní studie identifikovat role učitele v kontextu Daltonského plánu při výuce anglického jazyka a jejich vliv na utváření prostředí výuky zaměřeného na žáka. Tato práce se zabývá také rozvojem autonomie žáka vlivem principů Daltonského plánu a zobrazuje Daltonský plán jako jednu z alternativních možností přístupu k výuce ve školském prostředí. Teoretická …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Klára Kostková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zímová, Michaela. Teacher Roles in the Context of Dalton Plan. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická