Využití projektové metody na 1. stupni ZŠ pro děti s vadami sluchu a řeči – David Ninger
David Ninger
Master's thesis
Využití projektové metody na 1. stupni ZŠ pro děti s vadami sluchu a řeči
Využití projektové metody na 1. stupni ZŠ pro děti s vadami sluchu a řeči
Abstract:
V diplomové práci je popsáno využití projektové metody v základním vzdělávání. Aplikace této metody je provedena v podmínkách školy pro děti s vadami sluchu a řeči. Je zdokumentován konkrétní projekt včetně vyhodnocení jeho účinnosti ve vzdělávacím procesu. Význam projektu spočívá v komunikaci mezi žáky.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM323
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2010
- Supervisor: Vladimír Václavík
- Reader: Pavel Zikl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NINGER, David. \textit{Využití projektové metody na 1. stupni ZŠ pro děti s vadami sluchu a řeči}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/iiewg1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - tělesná výchova (neslyšící)