Renderování vektorové grafiky v XNA frameworku – Petr KALANDRA
Petr KALANDRA
Bachelor's thesis
Renderování vektorové grafiky v XNA frameworku
Vector graphics rendering in XNA framework
Anotácia:
Cílem práce je vytvořit dynamickou knihovnu umožňující renderování vektorové grafiky v XNA frameworku pouze pomocí jeho funkcionality a bez použití knihoven třetích stran. Knihovna musí zvládat základní operace vektorové grafiky, např. kreslení jednoduchých objektů (včetně Bézierových křivek), transformace, barevné a bitmapové výplně, základní barevné přechody. Nezbytnou součástí práce je ukázková …viacAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to create managed library for rendering vector graphics using the XNA framework with its functionality only, without using 3rd party libraries. The library must be able to provide basic vector graphics operations like drawing objects based on Bézier curves, affine transformations and simple color, gradient and pattern fills. Mandatory part of this thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2013
Zverejniť od: 6. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALANDRA, Petr. Renderování vektorové grafiky v XNA frameworku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 8. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Computer Science / Applied Computer Science
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva