Ing. Eva Jozová

Bakalářská práce

Analýza vybraných obchodních jednotek Albert a Tesco

Anotace:
Cílem mé práce je charakterizovat obchodní jednotky Albert a Tesco na základě konkurenčního prostředí, dispozičního řešení prodejny, formy prodeje, obchodního sortimentu, nákupního prostředí a atmosféry, určení spádové oblasti a typologie zákazníků. Ke zjištění těchto subjektů byly použity metody pozorování, analýzy, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. Spádová oblast byla stanovena na základě …více
Abstract:
The aim of my work is to characterize the business units Albert and Tesco on the basis of a competitive environment, store layout, the form of sales, trading range, the shopping environment, and the atmosphere, determination of the catchment area and customer typology. To identify these areas methods of observation were used , analysis, mystery shopping and survey. Catchment area was based on the circular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Josef Kostohryz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích