Analýza vybraných obchodních jednotek Albert a Tesco – Ing. Eva Jozová
Ing. Eva Jozová
Bakalářská práce
Analýza vybraných obchodních jednotek Albert a Tesco
Anotace:
Cílem mé práce je charakterizovat obchodní jednotky Albert a Tesco na základě konkurenčního prostředí, dispozičního řešení prodejny, formy prodeje, obchodního sortimentu, nákupního prostředí a atmosféry, určení spádové oblasti a typologie zákazníků. Ke zjištění těchto subjektů byly použity metody pozorování, analýzy, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. Spádová oblast byla stanovena na základě …víceAbstract:
The aim of my work is to characterize the business units Albert and Tesco on the basis of a competitive environment, store layout, the form of sales, trading range, the shopping environment, and the atmosphere, determination of the catchment area and customer typology. To identify these areas methods of observation were used , analysis, mystery shopping and survey. Catchment area was based on the circular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xqlfs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Kostohryz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Pavla Lovčí -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Pomijová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lucie Nováková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Všetečková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová