Eva Karešová

Diplomová práce

Společenská zodpovědnost firem v marketingu

Corporate social responsibility in marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek …více
Abstract:
Diploma thesis focuses on history analysis and today's CSR issues that multinational marketing corporations have to face up. It describes both CSR positives and negative responses to CSR implementation. It follows today's customer trends on markets and possibilities, how to win mainstresm customers for CSR challenges. Especially the trend of building CSR in the core business and in brands themselves …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Veronika Divinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8887