Ivana Zemanová
Bakalářská práce
Význam značky pro prodej potravin
The Importance of Brand for the Sale of Food
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o významu značky pro prodej potravin, a to zejména u potravin označených značkou Regionální potravina. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány nejdůležitější pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část je řešena formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 188 respondentů, a formou kvalitativního výzkumu pomocí …víceAbstract:
This bachelor work deals with the importance of brand for sale of food namely for designated food by brand of Regional food. The work is divided into theoretical and practical part. The most important conceptions of this problem are described in theoretical part. The practical part is solved on questionnaire survey, which 188 respondents took part in, and then on qualitative research using semi-standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Petr Kunc, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice
Tamara Pitelková -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Selected Future Challenges in the Fashion Retail Industry
Rebecca Nilsson -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec
Název
Vložil
Vloženo
Práva