Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu – Jana Lindová
Jana Lindová
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu
Analysis of Consumer Preferences on the Online Tourism Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Analýza preferencí na online trhu cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat a analyzovat preference zákazníků na online trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byl popsán trh cestovního ruchu a spotřebitelské chování. V praktické části jsou zpracovány výsledky získané z online dotazníkového šetření. Na …víceAbstract:
The topic of this thesis is the analysis of preferences in the online tourism market. The aim of this thesis is identifying and analyzing customer preferences in the online tourism market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the tourism market and customer behavior. Results from the online questionnaire survey are processed in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Nikola Baudišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Analýza dopadu pandemie COVID-19 na příjezdový cestovní ruch do Číny se zaměřením na turisty z Čínské lidové republiky
Radek MATLOCH -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich